18 Ekim 2013 Cuma

Disney Channel - Yeni Çizgi Dizi ve Cadılar Bayramı Etkinlikleri

 
  Selam. Bugün bayramın son günü ve ben evde sıkıntıdan patlıyorum, bilmiyorum benim gibi böyle olan var mı? Ama bu fırsattan istifade, kaç gündür Disney Channel'da gördüğüm çizgi diziyle ilgili birkaç şey yazayım dedim.

 Göründüğü üzere, ismi Esrarengiz Kasaba. İlk bölümü yayınlandığından beri ilgilimi çekti, belki gizemli ve korkunç şeyler vardır da eğlenirim diye.  Konuyu kısaca geçeyim: 2 kardeş Yerçekimi Şelaleleri adlı kasabaya, amcalarının yanına gönderilirler. Baş kahramanımız oradan şüphelenir ve sonra da kasabadaki gizemli yaratıklarla ilgili bir günlük bulur. (Klasik) Bu olaydan sonra da onlarla maceralara başlarlar.
 Aslında her konuda çok tanıdık geliyor. Ama boş zamanımı doldurabilir ve eğlenceli bir şeye dönüşecek gibi. 3 Kasım'da yayınlanacak. İzlemeye davet ederim. Ve söylemeden geçemeyeceğim, bu tip animasyon çizimlerini çok seviyorum.
                                                                         İşte Fragmanı:
                                                     
 Eğer bu dizi tutarsa, ben yazdım, baştan söyleyeyim de :D
 Şimdi de, cadılar bayramında olacak etkinliklerden bahsedeyim. Aslında Türkiye'de kutlanmasa da ben yaptıkları değişik filmleri filan seviyorum. Ne kadar tuhaf şey varsa bayılıyorum zaten.
 Bütün dizilerin yeni bölümleri çekileceğinden bahsetmeye bile gerek yok. Benim asıl istediğim yeni filmler. Fakat fragmanlardan gördüğüm kadarıyla bu yılın teması vampirlerle ilgili çizgi filmler. Fragmandan alıntı yapayım.
 "Cadılar bayramında nasıl korkutacağınızı bilmelisiniz 
1- Dehşetli bir karşılama 
2- Korkunç bir örümcek 
3- Ürküten gölgeler 
4- Ürkütücü dişler 
5- Ve şok süprizler 
Drakula'nın büyüsüne kapılın. Sevgili Drakula Cumartesi 11.00'da."
Güzel. Bir de kendime bir ton korkunç yaratıkla ilgili bilgiler içeren bir kitap bulsam tam olur. Gerçi bir ara vardı, sanırım kaybettim.



Okumak isteyen varsa ve yaratıklara meraklıysa tavsiye ederim. Bunların gerçek olduğundan değil, aksine gerçek olmadığından fakat haklarındaki efsanelerden bahsediyor. Kendime bir tane daha alsam iyi olacak. İyi bayramlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder