4 Kasım 2013 Pazartesi

Thor 2 - The Dark World (BOL SPOİLERLİ! İZLEMEYENLER BAKMASIN!)

Şöyle pelerin ve şöyle Thor istiyorum.
  Eğer yanlışlıkla açıp gözleriniz istemsizce okumaya başladıysa: yapmayın. Ciddiyim, olacaklardan sorumlu ben değilim fakat izlemeyenler için bu yazı her şeyin içine etmiş olur.
  Eğer hala okumaya devam eden varsa, yükümlülüğü almıyorum.






  Başlangıçtan değil sonran başlamak istiyorum. O son neydi öyle.

                                                             
                                                           LOKİ İLE İLGİLİ HİSLERİM
EN BAŞTA:                                               NEFRET
ANNESİ ÖLÜP ÜZÜLDÜĞÜNDE            ÜZÜNTÜ-ANLAYIŞ
THOR'LA ANLAŞTIĞINDA                      EFERİM LEN
ESPRİ YAPTIĞINDA                                 AHAHA :D
ROL OLARAK İHANET ETTİĞİNDE       SON OF A B*TCH!
ROL OLDUĞUNU ANLADIĞIMDA         OOOOOOHHH! EFERİM LEN
ÖLDÜĞÜNDE                                            (AVUÇ İÇLERİ KANAMA SINIRINA GELDİ) HAYIR!                                                                          CADI GÜCÜ KULLANDIM DE! YAPMA!
SONUNDA GERİ DÖNDÜĞÜNDE          OHA! OHA! VAY *** ÇÜŞ! DEVE!

Aslında Loki'de hem elf, hem ihanet eden adam hem de iyi kardeş tipi var.
Maşşallah :D


Bir yandan rahatladım bu sona. En azından 3. filmin çıkacağının belirtisi. Ama üçleme değil en az dörtleme olmasını istiyorum. Daha yeni keşfettim ve hemen sonraki filmde bitmesini istemiyorum. Neyse.
  Başta, Darcy'nin keşfettiği yerdeki aşağı düşme ve yukarıdan gelme sahnesi hoştu. Savaş sahneleri hakkında çok yorum yapmayacağım. Savaş sahnesi savaş sahnesidir. Always. (Ama Thor'un çekicinin olduğu savaş sahneleri muhteşemdir. Nokta.) Hmmmm... Aklıma o sondan başka şey gelmiyor. Ben Loki'nin ölmesinin numara olmasını istiyordum fakat bu şekilde değil! İlk filmde onu sevmemiştim fakat affetmeye de hazırdım hani. Bir-iki tane iyi davranış gösterse "LOKİ BENİM ADAMIM" diyecektim. Fakat onu öldürmek için sıradayım şu anda.
  Frigga'nın dövüş sahnesi efsaneviydi. Ama keşke o da kendi hologramı olsaydı. Cenaze sahnesi çok üzücüydü. Değişik bir veda anlayışı.
  Yeni gelen şu Ian (sürekli lan diye okudum ve amma sokak ağızlıymış dedim. doğru.) karakteri biraz zayıftı ama önemli değildi zaten. Thor'un çekicinin tam vuracakken eline gelmesi süperdi.



  Filmin en güzel yanı, Thor'un kazanacağını bilmemize rağmen bizi heyecanlandırmaya ve şaşırtmaya devam etmesi. Adamlar yapmışsa yapmış yani. Sona neden Türk aşk filmleri tutmuyor? Bu yüzden. Neyse, rahatladım. Konuşacak kişi bulamamak ne önemli. Şimdi izin verirseniz Glee izleyeceğim. Daha 1. sezondayım ama sevmeye başladım. Bol şans. En yakın zamanında çizgi romanını da alacağım zaten.

Bu şekilde bitireyim dedim. Marvel serilerini almayı çok istiyorum zaten, en kısa zamanda.
İlk Thor'u alacağım ama. Üzgünüm Spider.












         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder