3 Aralık 2013 Salı

Mutlu Yıllar :)

Tamam... Biliyorum daha çok var. Fakat mesele önemli günler olduğunda (hele kışın) benim içim içime sığmaz... Hem uzun süredir de yazmıyordum, ben de bunu fırsat bileyim dedim. Ve yeni yılla ilgili bazı şeylerden bahsetmek istiyorum. Ayrıca okuyup beğenirseniz yorum atar mısınız? Ancak bu şekilde devam edebilirim :)
  Yağan karları (fareyi ne tarafa götürürseniz o tarafa yağıyorlar bu arada) gördüğünüze göre anlamış olmalısınız, tam kış modundayım. Maalesef İzmir'e çok kar yağmaz. tabi bu karı sevmemem için bir bahane değil. Ama Yılbaşı denince akla gelen senaryo karlı bir gecede, hediyeler ve bir yılbaşı ağacı. Ben buna çok inanmıyorum.
  Bence, sıcak bir ortamda (bunu derken evde şömine veya doğalgaz olmasından değil, aile ve arkadaşlardan bahsediyorum) patlamış mısırla da girilebilir. Veya uyuyarak. Özellikle öğrenciler. Böylece yeni yılda daha çok uyumuş olursunuz :P
  Ayrıca hediye konusuna gelirsek, aslında öyle bir zorunluluk yok. Yani. isterseniz tabii ki alabilirsiniz fakat 5 tane hediye yerine "2...1...0!" derken yüzümde tatlı bir gülümseme olmasını tercih ederim. Ayrıca dudaklarımda sıcak çikolata. Bunun konuyla alakası yoktu ama canım çok çekti.
Bu yeter.
Böyle şatafatlı bir şeye gerek yok,
                                                                                     














Eh, şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eğer okuyup, eksik bir şey bulan olursa yazabilir. 30-31 Aralık gibi birkaç şey daha eklerim. Mutlu yıllar :)

Duygularımın tercümanı oldun Doktor :D









2 yorum:

  1. selam blogun çok sıcak şeker :) çok beğendim . ayrıca bu kar ları nasıl yaptın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Karları hatırladığım kadarıyla http://blogcuyardim.blogcu.com/blogunuzda-kar-yagdirin/6599637 adresinden yaptım.

      Sil