3 Ekim 2013 Perşembe

Kitap Değerlendirmesi - Darren Shan Saga Serisi 2. Kitap - Vampirin Asistanı

  Eh nerede kalmıştım? En son Darren Shan'in 1. kitabıyla ilgili şu yazıda kitaptan bahsetmiştim. Şimdi de 2. kitap Vampirin Çırağı'na geçiyorum. Bu arada, umarım bu yazdıklarım birinin işine yarar. Okuyup okumamakta kararsız kalan birine yardımcı olması gibi. Neyse, başlayalım.
  2. kitap daha heyecanlıydı ve bütün Tudem kitapları gibi en sonu
nda serinin bir sonraki kitabının başından bir kesit vardı. (toparlayamadığımın farkındayım fakat elimden gelen bu :D) Bu yüzden 3. kitabın elime geçmesi için çıldırdım, en heyecanlı yerinde bırakıyorlar çünkü. 1. Kitaptan daha uzun olsa da anlatım tarzı kolay olduğu için hemencik akıveriyor.

Bu kitapta Darren'in insancıl (artık ne kadar insancıl yanı varsa) yanı daha ağır basıyor, direniyor bunun için. Ayrıca Sirk'teki bazı kişiler çok hoş, eğlence katmışlar kitaba. (aynada kurt adam gibi durmaya çalışmak da cabası, ve baya da işe yarıyor) Kitabın en iyi yanı Darren'in yanında birlerini görebilmekti, tamamiyle yalnız olmaması. Tek solukta okunuyor, ben dün hem birinci hem 2. kitabı bitirdim. 1. Kitabı sevenlerin özellikle beğeneceğini düşünüyorum.  Son olarak  kitabın arka kapağını da koyayım, tam olsun:

 Darren Shan yalnızca sıradan bir öğrenciydi; ta ki Ucubeler Sirki'ne gidene kadar. Şimdi yeni hayatını bir vampirin asistanı olarak sürdürürken onu hayatta tutacak tek bir şey vardı: Kan... Ve o buna çaresizce direniyordu. 
  Ama Kurtadam'la tüyler ürperten bir karşılaşma her şeyi değiştirecek miydi?

Hiç bir şey anlamadıysanız, sorun sizde değil. Sırlar bu kelimelerde değil zaten, o sayfalarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder