29 Ağustos 2013 Perşembe

Dişçi Günü Bölüm Bir -Öncesi

                                                                    ÖNCE
  Bugün dişçi günü. Bakalım ne yapacaklar.
Nedense öncesini ve sonrasını yazmak istedim. Ne yapacaklarını bilmiyorum fakat Pazartesi günü doktor 1 saatlik randevudan bahsedince battığımı anladım. Şu anda çok kötü hissediyorum. Saat 9:48. Tel takmasını istiyorum aslında. Bugün takarsa ilerde her şey kolaylaşır değil mi? Ama şu an ağzımın içinde olan şeyler hesapta hiç yoktu. Teli olan hiç kimse bunları yaşamamıştır herhalde. Bende farklı olan ne? Belki tel takacaklar rastgele denk gelir diye yazıyorum bunları. Eh, belki de biraz kendi anılarımı unutmamak için. Neyse. Umarım iyi doktor gelir. Okumayacaklarını bilsem de isim vermemek daha faydalı. Öteki adam benle muhatap olmayı reddediyor. Ağzımın içinde hayvanat bahçesi kuruyor, Ne olduğuna dair zerre kelime yok. Sadece "Perşembe günü gelsin.". Benden bu kadar. Geldiğim zaman ne yaptılar yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder