31 Ağustos 2013 Cumartesi

İlk Yangın

  Bugün ilk resmi yangınımı görmüş bulunmaktayım. Kesinlikle korkunç bir görüntüydü.

  Hayır, sakın yanlış anlamayın. Yangında bulunmadım. Alevlerin arasında  kurtulmak veya odamın yanışını izlemek gibi bir şey değil bu. Televizyonda hayran hayran bakınmak veya küçük bir mangal ya da kamp ateşinden de bahsetmiyorum. Sadece (yaklaşık) 100 metre uzağımdaki binanın yanışından bahsediyorum. Cayır cayır hemde.
  İlk önce annem fark etti. Akşamdı ve yemek yiyorduk. Aslında kahvaltı ediyorduk. Annem öylesine bakındı ve bir anda telaşlandı. "Ev yanıyor!" dedi. Biz de babamla ayağa fırladık. Pencereye geçtik ve bakınmaya başladık. Karşıdaki evin en tepesi ateşe verilmişti adeta. Dumanlar göğü yararak bir mesaj gönderiyorlardı sanki. Bir-iki dakikadan kısa süre önce itfaiye geldi. Bir süre kimsenin bir şey yapmadığını düşündük. Alevler her dakika çoğalıyordu. Sonra çatıdaki adamları gördük. Hortumları uzatıyorlardı. Bağrışma sesleri belli belirsiz kulağımıza gelmeye başladı. Apartmanda hiçbir ışık görünmediğini apartmanı boşaltmalarına yorduk. Daha iyi görebilmek için balkona çıktık.
  Bir süre sonra aradan çıkan suları görmeye başladık. Ardından bir itfaiye daha geldi. Ve ardından üçüncüsü. Sonra da polis. Alevler yok olmaya başlamıştı. Baya az kalmıştı fakat bittiğini sandığım anda tekrar parladı. Bu uzun süre devam etti. Hiç bitmeyecekmiş gibiydi. Sonunda bittiğini düşündüğüm için içeri girdim. İlk gerçek ve kocaman yangınım buydu. Umarım en üst kattakilerin tavanında bir sorun yoktur. Yangın sebebi (babam sabahleyin görmüş) izolasyonmuş. En azından malzemeleri. Ne yazık ki bu işin sonunu görüyorum sanırım. Apartmandakiler izolasyon şirketine dava açar ve kazanırlar. Şirketin adı kötüye çıkar ve batarlar. Ne iyi niyetli ve iyi görüşlü olduğumu kanıtlamış oldum.
  İzmir fuarına yarın gitmeyi planlıyorum. Merak eden olur mu bilmem ama bunu da yazacağım. Daha önce gittim fakat daha küçüktüm. Ama şuan İzmir civarındaki herkese gitmelerini tavsiye edecek kadar aklım başımdaydı. Belki küçük bir hediyelik eşya alıp fotoğrafını da koyarım. Amaç eğlenmek değil mi nasıl olsa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder