26 Ağustos 2013 Pazartesi

Makinist Teli

  Bana bir canavarmışım gibi hissetmemi sağladıkları için doktorlarıma teşekkürler.

  Bugün 2. diş randevuma gittim. Tel için olan 2. randevum tabii. Kendimi diş teli için hazırlamıştım. Koltuğa oturdum ve beklemeye başladım. Önceki randevuda benim ayraç dediğim bantlar yerleştirmişlerdi. Alt taraftaki dişlerimin arasına 4 tane koymuşlardı; 2'si sağda, 2'si solda olmak üzere...

  İlk olarak onları çıkardı doktor. Sonra da anlamadığım bir şeyin 36'sını taktı. Vazgeçti 35 taktı. Enn sonunda 35,5 taktı ve bıraktı. Ben ne olduğunu anlamıyorum tabii adam benle konuşmuyor ki.  Çok da fazla şey düşünmüyorum. Zihnim bir şeyler fark ediyor ama çok da takmıyordu. Genellikle bir şarkı çalıyordu aklımın radyosunda. Onu özellikle düşünmüyordum fakat dinliyordum da.


 Şarkı bu şarkı. Neyse. Adam bi'şeyler daha yaptı da bitti dedi. Ortada ayna olmadığı için ne yaptılar merakındayım. Muayenehaneden çıktık mı asansöre gidip baktım. İlk tepkim "bu ne abi?!" oldu. Azı dişlerimin olduğu yerlerde, daha doğrusu sağ alt dişimde, sol alt dişimde ve sağ üst dişimde vardı. Sol üst dişim çok sıkı olduğu için oraya gevşetmek adına ayraçlardan koymuşlardı. Şunlara gelirsek, dişimin yemek yediğim kısmını kaplıyordu. Görünüşünü benzetebileceğim, makine parçaları dışında eşya yok. Herneyse. Doktor 1 saat yemek yeme dedi. Ayrıca çikolata, sakız, kola, DONDURMA ve kremalı gibi şeyler yemem de kesinlikle yasaklandı. Gerçek tellere perşembe günü başlanacak sanırsam. Bunlarla yemek dehşet verici. Çorbanın yanında ekmeği sadece içine koyarak yiyebiliyorum. Ama geçer. Umarım teller daha iyi olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder