29 Ağustos 2013 Perşembe

Dişçi Günü Bölüm İki -Sonrası

                                                                       SONRA
  Nihayet eve geldik ve taktılar. Evet doğru, şu anda ağzımın içinde tel bulunuyor, fakat sadece üst tarafta!
Altını sonra takmaya karar vermişler. Galiba bana bilindik dışı bir yöntem uyguluyorlar. Ve ayrıca ben bazı şeyleri oldukça yanlış anlamışım ve düzeltmezsem içimde kalacak. Öncelikle, Dişlerime taktıkları "Makinist Telleri" aslında bantmış. Yani adı bantmış. Ve önceden 3 taneyken bugün sol üst taraftakini de yaptılar. Sanırım bir süre daha onlarla birlikteyim. Ve tellere gelirsek: Ya da, yok. Bütün her şeyi baştan almak en mantıklısı. Her zaman yaptığım gibi koltuğa yattım. Doktor geldi. Neyse ki sevdiğim doktor. Ağzıma bir süre baktı. Sonra da işleme başlamaya karar verdi ve benim o muayenehanedeki en nefret ettiğim aletlerin başında gelen tükürük temizleyiciyi ağzıma soktu.
  Şu anda geriye bakınca bütün tedavi boyunca neredeyse hiç canımın acımadığını fark ediyorum. Her neyse. İşleme başladı ama ben anlamadım. Ağzımın açık kalmasını sağlayan bir şey yerleştirdi ve dişlerime oyduğu nesneyi ısırmamı söyledi. Bir yandan ne yapıldığını anlamaya çalışırken diğer yandan şarkıyı dinliyordum. Bu defa gerçek bir şarkı. Doktor belki kendi zevkinden, belki hastayı sakinleştirmek için -ki bu ikisinin de önemli faktörler olduğunu düşünüyorum- bol saksafon sesi barındıran klasik müzik açmıştı. Ağzıma sol üst taraftaki bantı yerleştirdikten sonra telleri yapmaya başladı. Maalesef bununla ilgili çok şey anlatamam. Sadece fırça gibi bir şeyle (yapıştırıcı olduğunu sandığım) şeyleri sürdü ve braketleri yapıştırdı. Hepsi bittikten sonra olay teli yapmaya geldi. Bütün gün boyunca canımın acıdığı tek olay da buydu. Ancak çok değil, sadece dişine bastırılıyormuş hissi o kadar.
  Şu anda yazımın son kısımlarını yazıyorum ve söylemek isterim ki: DAHA SONRA GÜZELCE FIRÇALAMAK KAYDIYLA ÇİKOLATA VE DONDURMA YİYEBİLİRMİŞİM!!! Ne yemem ve ne yapmam gerektiği ile ilgili bir kağıt verdiler. Öyle yazıyordu. Bir-kaç yazıdan sonra o kağıdı da kayda geçiririm belki. Alt telleri muhtemelen 3 hafta sonraki randevuda takacaklar. Tek sorun adamın 3 renk yapması. Ben renksiz ve normal isterken yeşil, pembe ve gri yapmış. Bir sonraki değişimde uyarırım. Eğer bunu okuyacak kişi tel takacaksa, Tedavinin acıtmadığını söylemek isterim. Benim 1-2 saat sonraki halim felaket olacak asıl.
Not: Tedavi yaklaşık 1 saat sürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder